Az alábbi módokon kérheted a kiszállítást:
GLS Futárszolgálat – Az általad megadott magyarországi címre, vagy bármely GLS csomagpontra.
A GLS-től SMS-ben és e-mailen fogod megkapni az összes fontos információt a csomagod érkezéséről.
Amennyiben mégsem kapnál üzenetet, az alábbi telefonszámon tudsz érdeklődni (név és cím alapján): GLS ügyfélszolgálat +36-20-890-0660. Ezen felül házhozszállítás esetén a kiszállítás napján a várható kézbesítést megelőző 1 órán belül a futár az általad megadott telefonszámon fog keresni.
Kérjük külsőleg látható sérülés (megrongálódott doboz, kifolyt termék stb.) esetén mindenképpen vegyél fel helyszíni jegyzőkönyvet a futárral.
MPL Házhozszállítás
Miután átadtuk a csomagot az MPL-nek, e-mailt fogsz kapni a csomag azonosító számáról. Az üzenetben lévő azonosító segítségével nyomon tudod követni a csomag útját a posta.hu/ugyfelszolgalat/nyomkovetes weboldalon.
Az MPL kétszer próbálja meg kézbesíteni a csomagot. Ha az első próbálkozás sikertelen, az MPL telefonon egyezteti veled a második kézbesítés helyét és idejét. Ha a második próbálkozás is sikertelen, az MPL ismételten értesítőt hagy, melyen megadja azt a postahelyet, illetve őrzési időt, ahol és ameddig átveheted a csomagot.
MPL Csomagautomata
Csomagautomatára címzett küldemény esetén az MPL SMS-t és emailt küld neked a csomag érkezéséről és az átvételi határidőről, mely az üzenet kézbesítését követő 2 munkanap.
A legtöbb automata a hét minden napján, 0-24 órában hozzáférhető. A csomag az üzenetben kapott azonosító kóddal, várakozás nélkül kivehető az automatából.
Amennyiben a csomagot utánvéttel kéred, az átvételhez az automatánál BANKKÁRTYÁVAL kell rendezned az összeget. A küldemény rekesze a fizetést követően nyílik.
Ha a csomagot a 2 munkanapos határidő alatt nem veszed át, a küldeményt az MPL beszállítja a postára. Ekkor SMS-ben és e-mail-ben újabb tájékoztatást kapsz arról, hogy a csomagod mely postán került elhelyezésre és azt meddig veheted át (10 munkanap áll rendelkezésre).
MPL Posta Pont
PostaPontra címzett küldemény esetén az MPL SMS-t vagy emailt küld a csomag hozzáférhetőségéről és az átvételi határidőről, amely 10 munkanap lehet.
MPL Postán maradó szállítás
A Postára (Postán maradóként) címzett küldemény esetén az MPL SMS-t vagy emailt küld a csomag hozzáférhetőségéről és az átvételi határidőről, amely 10 munkanap lehet. A Postán maradóként feladott küldemény átvétele a posták nyitvatartási idejében lehetséges.
Személyes átvételi pont: Boráros tér.
Ha a személyes átvételt választod, a 13:00-ig leadott rendelésed még aznap át tudod venni csomagpontunkon 16:00 órától.
A 13:00 után leadott rendeléseket a következő napon 16:00 órától tudod átvenni,
de email-ben minden esetben értesítést kapsz, hogy mikortól vehető át a csomagod.
Cím: 1095 Budapest, Boráros tér 7., Dunaház Üzletközpont, földszinten balra, iLogistic csomagpont.
Csomagpont nyitvatartási idő:
hétköznap: 12:00-19:00 óráig
szombaton: 10:00-15:00 óráig
vasárnap: zárva
A megrendelt csomagot a megrendelés leadását követő 5 naptári napig tudod átvenni a csomagpont nyitvatartási idejében.
A rendelést bankkártyával tudod kifizetni oldalunkon, de választhatod a banki átutalást (előre utalás) vagy az utánvételes fizetési módot. Utánvételes fizetési mód válsztása esetén a személyes átvételi csomagpontunkon készpénzben vagy bankkártyával is tudsz fizetni.
Külföldi szállítás - Packeta futárszolgálat.
Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt vizsgáld meg, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérd jegyzőkönyv felvételét. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!
Kérjük amennyiben a listán nem szereplő országba szeretnéd a szállítást kérni, vedd fel velünk a kapcsolatot az info@fittpac.hu email címen! Köszönjük!